Twitter

29. stu 2011.

Suncano jutro, temperatura -1 i kafa

Upalim racunar sa namjerom da vidim i procitam sta ima novo. Krecem sa otvaranjem stranica koje sam pohranio u favorite, domaci portali, strani portali...novine, medijiske kuce, itd.  otvaram,mailove, blog. Mnostvo informacija.

Onda se pitam da li ja ovo automatski radim, u jednoj ruci mis koji neperestano klika i otvara tabove dok u drugoj drzim solju i pijem kafu.

Pitam se da li uopce stizem procitati sta pise ili citam samo naslove. Priznajem, citam samo naslove a ako je interesatno onda samo prvi pasus...u moru stranica, clanaka, video zapisa...samo djelic stvarno pogledam i procitam.

Postavljam si pitanje, zasto je tako?

Koliko procenat vijesti je interesantan? Nije se srusio nijedan avion, nije poceo nigdje novi rat? Nema nesreca u nuklearkama? Wow. pa sta treba da se desi da bi mi bilo interesatno...ne znam.

Ali znam da je ovo skoro pa cista ovisnost. Ustati, upaliti racunar, preletjeti vijesti da slucajno nije sta propusteno i onda je kao covjek miran, onda sam updatovan :)

2 komentara:

  1. prvo, gdje vidiš sunce? :) (uz pretpostavku da si iz sarajeva :)
    drugo, istu stvar radim i sama. i to po čistom automatizmu. čitam samo naslove i dijagonalno sadržaj. nekada ne čitam sadržaj uopće ako me ne zaintrigira naslov.
    počela sam i blogove itati dijagonalno. valjda zbog potrebe da sve uradim u 5 minuta.
    mada, iskreno, najzanimljivije štivo koje se može naći na internetu su upravo blogovi. po meni

    OdgovoriIzbriši
  2. nisam u SA, a sto se tice samog citanja pokusacu to i na logu da primjenim. kratko a opet interesantno. jer rijetko ko voli da cita duge postove...

    OdgovoriIzbriši